Mi s-a pus pata!!!

Deci mi s-a pus pata!

Pe bune…

DAT ÎN URMĂRIRE GENERALĂ!!!

Arată în felul următor…

Dimensiuni: 117.7 – 55 – 13.7 mm

Greutate: 118,5 g

E cel mai bestial.. negru, „cameră de supraveghere”, bluetooth, GPRS, music player, radio, GPS… deci tot ce vrei şi ce nu vrei.. bineînţeles că asta nu e tot dar am pus o poză să-şi dea lumea seama ce vreau de fapt…

De ce îl vreau… simplu! Mi s-a pus pata pe el.. în primul rând ecranul.. e gigant… nu că aş avea probleme cu ochii însă când te gândeşti că poţi vedea o sumedenie de chestii pe ecran e chiar fain şi unde mai pui că nu trebuie să te benoclezi la el ca la o furnică.. În al doilea rând are GPS.. de ce să foloseşti 7mii de aparate când unul singur le face pe toate.. În al treilea rând poţi folosi suita Google. PERFECT! Ce-ţi trebuie mai mult d`atât?! Într-un cuvânt îmi oferă tot ceea ce vreau de la un telefon!

Post scris pentru concursul Imi doresc un HTC Magic, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania. tel.jpg

Published in: on 20/08/2009 at 4:59 PM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://smvv.wordpress.com/2009/08/20/mi-s-a-pus-pata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

