Mersul cu bicicleta: distractie sau transport zilnic?

Imi amintesc si acum prima bicicleta… era de fapt o trotineta careia i s-au rupt coarnele de la atat invartit (distractie).
A 2a a fost un Pegas… aveam nu stiu ce boala contagioasa dar totusi aveam voie afara.. Ma invata tata sa merg cu ea prin fata scolii, colegii in pauza (deci distractie)
A 3a a fost o semi-cursa ruseasca… Toti mi-o cereau insa era distractia mea.
A 4a mi-am luat-o strangand banii din alocatie… A trecut cam mult timp de atunci.. vre-o 8 ani.. o am si acum… Cu asta a fost si distractie si transport… Imi vizitam bunicii de la tara ! Acum sta in garaj la tara.. N-am avut cum s-o aduc in Bucuresti.. S-a terminat cu distractia!

Published in: on 12/07/2011 at 11:18 AM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://smvv.wordpress.com/2011/07/12/mersul-cu-bicicleta-distractie-sau-transport-zilnic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

